Reģistrēto lietotāju vispārējie jautājumi


[šī sadaļa reizi pa reizei tiek papildināta!]

Kāda ir reģistrēšanās un sludinājumu publicēšanas procedūra?
1. Vispirms Jums ir jāpiereģistrējas. Lai to varētu izdarīt, Jums ir jānosūta SMS (maksa Ls0.35) ar burtiem DAD uz numuru 157. Pašlaik reģistrācija tiek nodrošināta LMT, Tele2 un Bites tīklos. Reģistrācija nav iespējama ārzemēs.
Pēc īsziņas nosūtīšanas, Jūs uz savu tālruni saņemsiet atbildes īsziņu ar paroli. Šo paroli saglabājiet, lai varētu pieslēgties DZIVOKLIS.LV arī nākotnē.
Ja Jūs nesaņemat atbildes īsziņu ar paroli minūtes laikā, lūdzu rakstiet mums uz dzivoklis∂dzivoklis.lv norādot tālruņa numuru no kura sūtījāt īsziņu un savu operatoru (LMT vai Tele2).

2. Jums ir jāielogojas. To Jūs variet izdarīt, ja zināt savu tālruņa numuru un paroli. Ielogoties var izmantojot īpašu formu vai vienkārši ierakstot savu tālruni un paroli divos lodziņos pašā lapas augšpusē labajā pusē un nospiežot "Enter" taustiņu.

3. Ja Jūs kā reģistrētais lietotājs pieslēdzaties dzivoklis.lv pirmo reizi, tad Jums atvērsies lapa, kurā variet rediģēt informāciju par sevi. Šajā lapā lūdzu norādiet savu e-pasta adresi. E-pasta adresi mēs izmantojam tikai komunikācijai ar Jums, piemēram, lai paziņotu, ka publicētajam sludinājumam ir beidzies publikācijas termiņš utml.
Tāpat lūdzu samainiet arī savu kontaktinformāciju šajā pašā lapā -- šī informācija automātiski parādīsies pie visiem Jūsu publicētajiem sludinājumiem.

4. Pēc veiksmīgas ielogošanās Jūs variet publicēt pašu sludinājumus.
Uzziniet sīkāk par sludinājumu publicēšanu.


Man neizdodas pievienot bildes savam sludinājumam?
Tam var būt viens no sekojošajiem cēloņiem:
- Sludinājumam nevar pievienot vairāk par 10 bildēm. Ja jūs esat uztaisījis jaunu, ārkārtīgi skaistu bildi, tad variet kādu no esošajām nodzēst un tad varēsiet pievienot jauno.
- Ir ierobežots bilžu izmērs, kuru drīkst lādēt uz servera (2.5mb), tomēr tas ir pilnīgi pietiekams, lai varētu ielādēt ļoti labas kvalitātes bildes. Ja jūsu faili tiešām ir lielāki, jūs tos variet konvertēt uz mazākiem ar jebkuru grafikas programmu, piemēram, Photoshop.
- Jūsu interneta pieslēgums ir pārāk lēns, un tas faila ielādes gaitā "nobrūk". Tas varētu būt raksturīgi sliktiem provaideriem (upload ātrums zem 128kbit/s) vai dial-up pieslēgumam. Vienīgais risinājums -- mainiet provaideru vai arī mēģiniet failu ielādēt kad tīklis ir mazāk noslogots, vēlu naktī vai agri no rīta.
- Šobrīd ir problēma ar bildēm, kas ir uzņemtas ar dažu mob. tālruņu iebūvētajām kamerām -- pie šīs problēmas risinājuma mēs pašlaik intensīvi strādājam un cerams drīz arī novērsīsim. :)


Es mainīju sava sludinājuma cenu/aprakstu/utml un tas vairs nav pieejams citiem (ir neaktīvs)?
Sludinājums, pēc izmaiņu veikšanas, kļūst neaktīvs un Jums to ir jāaktivizē no jauna. Vienkārši uzspiediet "Aktivizēt" zem sludinājuma.


Kāpēc manam sludinājumam rādās statuss "Jāapstiprina" un kāpēc es to nevaru pats aktivizēt?
Lietotājiem, kuri reizēm publicē kļūdainus vai neprecīzus sludinājumus nav pašiem tiesību aktivizēt sludinājumus. Šajā gadījumā Jums ir jāuzgaida līdz dzivoklis.lv administrators būs pārbaudījis aktivizējamo sludinājumu. Tiklīdz tas būs izdarīts, tā sludinājums būs pieejams plašākai publikai.


Kāpēc manu sludinājumu neaktivizē?
Administrators visticamāk guļ, nav ofisā, ietur maltīti, nodarbojas ar privātas dabas lietām utml... :) Tiklīdz viņš būs uz vietas, tā izskatīs visus sludinājumus un aktivizēs tos.


Kā var izdzēst sludinājumu?
Jums vispirms ir jāielogojas (login lauciņi ir loga pašā augšpusē, labajā pusē).
Pēc tam atveriet savu sludinājumu sadaļu ("Mani īpašumi").
Atrodiet sludinājumu, kuru jūs vēlaties dzēst un nospiediet "dzēst" zem sludinājuma. Gatavs, sludinājums ir nodzēsts!


Kāpēc mans sludinājums ir nodzēsts?
Visticamāk, ka ir pārkāpti dzivoklis.lv lietošanas noteikumi. Lai sludinājums tiktu aktivizēts, tam ir korekti jānorāda īpašuma adrese, atrašanās vieta, cena un platība. Kļūdainus, maldinošus un nepilnīgus sludinājumus mēs publicēt neļaujam. Sākumā mēs parasti brīdinām sludinājuma autoru novērst kļūdas. Ja reakcijas uz brīdinājumiem nav, sludinājums tiek dzēsts.


Lūdzu uzlieciet manu sludinājumu uzpirmās lapas!
Sludinājumi uz pirmās lapas tiek likti tikai par maksu. Tiem obligāti jābūt ar fotogrāfijām. Sīkāk par 1.lpp. sludinājumiem.


Man nav digitālā fotoaparāta, bet vēlētos nobildēt savu īpašumu, lai pievienotu bildes sludinājumam.
Zvaniet 7283593 un jautājiet pēc Diānas /viņa ir ļoti jauka meitene :)/, viņa atbrauks un nobildēs. Cena Rīgā Ls 5.00. Ārpus Rīgas -- atkarībā no ceļā pavadāmā laika, bet visitcamāk sanāks dārgi. :)


Kāpēc DZIVOKLIS.LV neprasa man ielogoties, bet es uzreiz esmu ielogojies, kā reģistrēts lietotājs?
Rediģējot informāciju par sevi (menu - Mainīt manus datus) tiek piedāvāts izvēlēties vienu no diviem variantiem:
- Atcerēties, ka esmu ielogojies un nepieprasīt lietotāja vārdu/paroli katru reizi no jauna (kastīte "Nejautāt man katru reizi ielogoties no jauna" ieķeksēta).
- Pieprasīt lietotāja vārdu un paroli, katru reizi, kad es vēlos piekļūt DZIVOKLIS.LV reģistrēto lietotāju sadaļai (kastīte "Nejautāt man katru reizi ielogoties no jauna" tukša/neieķeksēta).
Vai tas nav nedroši?
Ja Jūsu datoru izmantojiet tikai Jūs, tad tas ir tikpat droši, kā ievadīt lietotāja vārdu/paroli katru reizi. Gadījumā, ja Jūsu datoru izmanto arī citi cilvēki, piemēram, Jūsu kolēģi, tad patstāvīgā ielogošanās var būt nedroša, jo viņi, protams, arī varēs piekļūt Jūsu sludinājumiem. Šādā situācijā prātīgāk ir katru reizi ielogoties no jauna.
Gadījumā, ja Jūs esat izvēlējies, lai Jūs atpazīst automātiski (kastīte "Nejautāt man katru reizi ielogoties no jauna" ieķeksēta) un Jums sanāk strādāt uz kāda "sveša" datora, piemēram, interneta kafejnīcā, tad noteikti atcerieties izlogoties pēc darba uz tā, lai šis "publiskais" dators neatcerētos Jūs un nākamajam lietotājam nedotu piekļuvi Jūsu datiem. Gadījumā, ja kādu iemeslu pēc Jums to (izlogoties) nebija iespējas izdarīt, variet arī vienkārši nomainīt lietotāja vārdu un/vai paroli -- šādā gadījumā arī tie datori, kas Jūs "atceras" vairs nevarēs pieslēgties reģistrēto lietotāju sadaļai (jo pieslēgšanās parametri jau būs citi...).


Kā pārbaudīt, vai dators mani "atceras"?
Aizveriet visus interneta pārlūkprogrammas (browsera) logus. No jauna atveriet pārlūkprogrammu (browseri) un atveriet http://dzivoklis.lv. Ja Jūs tiekat sagaidīts/-a ar frāzi "Laipni lūdzam reģistrēto lietotāju sadaļā" vai tamlīdzīgu, tad dators Jūs "atceras". Ja Jūs nevēlaties, lai šis "dators Jūs atcerētos" jums pietiek izlogoties no Reģistrēto lietotāju sadaļas.
Reklāma dzivoklis.lv | lietošanas noteikumi E-pasts: dzivoklis¤dzivoklis.lv
© 2001-2015. Dzivoklis.lv